Uw veiligheid staat voorop

Wij staan voor u klaar

U bent van harte welkom in onze Beter Horen winkels en servicepunten. Wij volgen nog altijd de richtlijnen van het RIVM en doen daarbij een stapje extra.

Zo doen we dat:

  • U bent van harte welkom. Wij werken bij voorkeur op afspraak. Wel zo veilig!
  • Komt u met afspraak in onze winkel? We doen standaard een gezondheidscheck.
  • Kom bij voorkeur alleen naar de afspraak of met maximaal 1 begeleider.
  • Het dragen van een mondkapje is een advies voor zowel u als onze audiciens. 
  • Tijdens uw afspraak houden wij zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
  • We zijn erg zorgvuldig met het (extra) reinigen van onze handen en apparatuur. Ook u mag voor uw afspraak uw handen ontsmetten.
  • Wij zijn voorzichtig met fysiek contact. Daarom schudden wij bijvoorbeeld even niet uw hand.

Heeft u vragen over onze maatregelen? Bel ons dan gerust op 088 006 3909 of bekijk hieronder onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Werken jullie op afspraak?

U bent van harte welkom in onze winkel. Wij werken bij voorkeur op afspraak. Dan kunnen we tijd voor u inplannen. Kom bij voorkeur alleen naar de afspraak of met maximaal 1 begeleider.

Kan ik een afspraak maken na een verkoudheid?

Wanneer u 24 uur klachtenvrij bent, mag u weer een afspraak maken.

Waar kan ik de openingstijden zien?

Actuele openingstijden kunt u hier vinden. 

Komt de Beter Horen audicien nog bij mij thuis?

Ja, ook thuisbezoeken doen wij op een zo veilig mogelijke manier. Misschien kunnen we u over de telefoon ook al wel helpen? Bel ons gerust op 088 006 3909

Heeft u onderhoudsproducten of batterijen nodig? Die kunt u bij ons ook gewoon online bestellen. Wel zo makkelijk!

Kan ik langskomen voor een hoortest?

Ja, u bent van harte welkom voor een hoortest. Maak hiervoor even een afspraak via 088 006 3909 of online.

Welke veiligheidsmaatregelen nemen jullie?

Wij houden ons strikt aan de veiligheidsvoorschiften van de overheid en het RIVM. Bekijk het Protocol Veilige Hoorzorg om te ontdekken wat dit precies betekent voor onze werkwijze in de winkel.

Hoe zit het met het dragen van mondkapjes?

Het dragen van een mondkapje is een advies voor zowel u als onze audiciens. 

Kunnen jullie ook op afstand helpen?

Ook op afstand staan we voor u klaar om u te helpen en u de beste service te bieden. Bekijk hieronder hoe we dit doen.

Zorg op afstand

Heeft een vraag over (uw) hoortoestellen of bent u op zoek naar advies op tips? Met Zorg op Afstand kunt u direct (video)bellen met één van onze audiciens.

Bel ons

Onze medewekers helpen u graag met al uw vragen. U kunt ons ook bellen om een afspraak te maken of voor hulp met een bestelling. Dit doet u op 088 006 3909.

Schrijf ons

Ook via ons contactformulier kunt u uw vraag of verzoek kwijt. We beantwoorden u dan zo snel mogelijk op uw mailadres. Sneller antwoord? Stuur ons een chatbericht!

Ontdek onze webshop

Bestel uw (onderhouds)producten veilig, gemakkelijk én snel. Ontdek het aanbod in onze webshop.

Dagelijks onderhoud van uw hoortoestellen

Wij geven u graag wat tips

Wist u dat u veel onderhoud aan uw hoortoestellen zelf kunt doen? Natuurlijk helpen we u graag op weg met wat handige tips en instructies. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

Schrijf u in
Batterij wordt in een hoortoestel geplaatst

Wij staan voor u klaar

Boek een gratis hoortest

Deskundig en professioneel advies.

Boek nu

Doe een online hoortest

In 5 minuten uw gehoor meten.

Start de test

Vind een winkel in uw buurt

Meer dan 200 servicepunten.

Zoek winkel