
Wij geven u graag alle aandacht en goede zorg. Bovendien willen we ook dat u zo min mogelijk administratie heeft na de aankoop van uw hoortoestel. Daarom werken we samen met Infomedics.
Nadat we samen het juiste hoortoestel voor u hebben uitgekozen stuurt onze partner, Infomedics een rekening namens uw zorgaanbieder. Als het mogelijk is, dan controleert Infomedics voor u of uw zorgverzekeraar (een deel van) uw rekening vergoedt. U ziet een vergoeding altijd terug op uw rekening en betaalt alleen het bedrag dat overblijft.
Op de website van Infomedics kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:
Na aanschaf van een hoortoestel ontvangt u een factuur vanuit Infomedics. Deze factuur dient ook aan Infomedics betaald te worden. Meer informatie over het betalen van facturen vindt u op de website van Infomedics.
Ga naar de website van Infomedics. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul het betalingskenmerk (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Online vindt u ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan.
In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die u heeft gehad. Infomedics voldoet hierbij uiteraard aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.
Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen op de website van Infomedics. Heeft u toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).