
Uw oren verdienen een perfect werkend hoortoestel. Als dé hoorspecialist doen wij dan ook alles om uw toestel in topconditie te houden. Regelmatig onderhoud en de juiste nazorg vinden we echt belangrijk. Net als de meeste zorgverzekeraars trouwens. Met de meeste zorgverzekeraars hebben we afgesproken dat een jaarlijks bezoek voor nazorg bij de prijs is inbegrepen.*
Advisering en begeleiding zijn vaste onderdelen van de nazorg door audiciens. De audicien is een adviseur waar klanten altijd terecht kunnen. Ook het bijstellen van een hoortoestel hoort bij nazorg. Zoals eventueel bijstellen op het veranderende gehoor of op andere luistersituaties. Met de meeste zorgverzekeraars is afgesproken dat elk jaar een 'APK-servicebeurt' bij de prijs van hoortoestellen is inbegrepen.
Ook onderhoud hoort bij nazorg, zoals het vervangen van slangetjes en filters waar nodig. Ook als u onderweg bent of op vakantie dan staan we graag voor u klaar in een van onze winkels. Gelukkig is er, in Nederland, altijd een Beter Horen-winkel in de buurt.
Lees meer over de mogelijkheden tot aanpassingen van uw hoortoestel die ervoor kunnen zorgen dat uw gehoor nog sterker verbeterd kan worden.
Ieders gehoor is anders. Onze deskundige audiciens zorgen daarom altijd voor een maatwerk hoortoestel. Zo weten we zeker dat het past bij uw gehoor én uw levensstijl. Bij Beter Horen beschikken we over een breed assortiment aan hoortoestellen. Als u samen met uw audicien een keuze heeft gemaakt, wordt het hoortoestel vervolgens volledig aangepast op uw wensen en behoeften. Maak eenvoudig een afspraak bij uw dichtstbijzijnde Beter Horen winkel en ervaar het zelf!
*Zorgverzekeraar ASR/Ditzo verandert met ingang van 1 januari 2023 de manier waarop zij hoorzorg vergoedt. Bent u verzekerd bij ASR of Ditzo en schaft u een hoortoestel aan na 1 januari 2023, dan geldt voor u het volgende: