Wij geven u graag alle aandacht en goede zorg. Bovendien willen we ook dat u zo min mogelijk administratie heeft na de aankoop van uw hoortoestel. Daarom wordt onze financiële afhandeling in samenwerking gedaan met Infomedics. Infomedics verstuurt en incasseert rekeningen namens Beter Horen.
Nadat we samen het juiste hoortoestel voor u hebben uitgekozen stuurt onze partner, Infomedics, een rekening namens uw zorgaanbieder per e-mail of post. Als het mogelijk is, controleert Infomedics of uw zorgverzekeraar (een deel van) uw rekening vergoedt. U ziet een vergoeding altijd terug op uw rekening en betaalt alleen het bedrag dat overblijft.
U ontvangt meestal uw factuur binnen 5 werkdagen. Heeft u na 5 werkdagen nog geen factuur ontvangen? Bekijk uw ongewenste email inbox of neem anders contact op met NL-verkoop@amplifon.com. Vermeld hierbij uw naam, emailadres en telefoonnummer.
Op de website van Infomedics kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:
Na aanschaf van een hoortoestel ontvangt u een factuur vanuit Infomedics. Deze factuur dient ook aan Infomedics betaald te worden. Meer informatie over het betalen van facturen vindt u op de website van Infomedics.
Op de website van Infomedics vindt u een rekeningchecker. Vul het betalingskenmerk (cijferreeks) in die op de rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Online vindt u ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan.
Het kan zijn dat de factuur van Infomedics niet overeenkomt met uw offerte. Dit komt meestal doordat uw offerte is berekend op basis van de door u opgegeven polisvoorwaarden. Uw eigen risico en resterende eigen bijdrage (of overige uitsluitingen) zijn niet in de offerte meegenomen, omdat hierin vooraf geen inzage is.
Infomedics stuurt uw nota conform offerte in bij uw zorgverzekeraar, waarbij de verzekeraar definitief bepaalt op welke bijdrages u recht heeft. Bij de door u ontvangen nota van Infomedics is rekening gehouden met de terugkoppeling van de zorgverzekeraar.
Voor vragen over uw factuur en/of vergoeding kunt u een mail sturen naar infomedics@beterhoren.nl. Vermeld hierbij alstublieft uw naam, emailadres, telefoonnummer en factuurnummer.
Voor vragen over terugbetalingen en/of andere overige administratieve vragen kunt u een mail sturen naar NL-verkoop@amplifon.com.
In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die u heeft gehad. Infomedics voldoet hierbij uiteraard aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.