Het coronavirus

Belangrijke informatie en antwoord op uw vragen

Veiligheid staat voorop

Bij Beter Horen begrijpen we heel goed dat de huidige situatie rondom het coronavirus erg spannend is. En dat u wellicht veel vragen heeft. Omdat uw gezondheid én die van onze medewerkers erg belangrijk voor ons is, hebben we enkele maatregelen genomen. Zodat u met een gerust hart naar de winkel kunt komen. Op deze pagina vindt u meer informatie én een antwoord op veelgestelde vragen. Natuurlijk mag u ons altijd contacteren wanneer u nog verdere vragen heeft.

Belangrijke informatie

  • Veel van onze winkels blijven geopend. Een aantal winkels hanteert aangepaste openingstijden.
  • Wij werken momenteel alléén op afspraak.
  • U kunt tijdelijk alleen terecht voor service en/of reparatie. Natuurlijk staan wij ook in geval van nood voor u klaar.
  • Heeft u hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op via 0800 0200 159.

Blijf op de hoogte

Wilt u alle tips ontvangen en op de hoogte blijven van onze maatregelen? Abonneer u dan nu op onze nieuwsbrief.

Schrijf u in

Zo houden we het veilig

Bij Beter Horen willen we u graag service en nazorg blijven verlenen. Bovendien is hoorzorg juist nu belangrijk. Ook in deze tijd staan we daarom voor u klaar. Dit willen we wel zo veilig mogelijk doen. Wij volgen de  richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM daarom ook op. Wij vragen u dit ook te doen.

Wij verzoeken u een bezoek aan de winkel uit te stellen als u last heeft van neusverkoudheid, hoesten, koorts of keelpijn. Ook vragen we u uw afspraak te verplaatsen wanneer u in contact bent geweest met iemand griepverschijnselen heeft gehad of is blootgesteld aan het coronavirus. Natuurlijk mag u ons altijd contacteren wanneer u vragen heeft.

Veelgestelde vragen

Kan ik nog een nieuwe afspraak maken?

Ja, u mag gewoon nog een afspraak maken in één van onze winkels. Momenteel kunt u echter geen afspraak maken voor een hoortest. Wij kunnen u tijdelijk slechts helpen met service en reparatie van uw toestel.

Wij vragen u een bezoek uit te stellen wanneer u last heeft van verkoudheids- of griepklachten.

Gaat mijn afspraak door?

Ja, uw afspraak staat gewoon ingepland. Wanneer u last heeft van verkoudheids- of griepklachten verzoeken wij u even contact met ons op te nemen.

Ook wanneer uw winkel tijdelijk gesloten wordt, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice (0800 - 0200 159)

Waarom kan ik momenteel geen hoortest doen?

We nemen het advies van het RIVM om met een minimale afstand van 1,5 meter van elkaar te blijven, zeer serieus. Bij een gehoortest zitten wij vaak dichtbij en is fysiek contact onvermijdelijk. We hebben er daarom voor gekozen even geen hoortesten af te nemen.

Welke maatregelen nemen jullie in de winkel?

Wij werken momenteel alleen op afspraak. Daardoor komt u minder in contact met andere mensen. Daarnaast hebben we onze audiciens verschillende veiligheidsinstructies meegegeven. 

Dat houdt onder meer in dat ze regelmatig de handen wassen én de apparatuur reinigen. We zijn ook voorzichtig met fysiek contact. Daarom schudden we momenteel uw hand niet. Andere maatregelen vindt u op de winkeldeur. Wij vragen u vriendelijk deze in acht te nemen.

Ook onze audiciens blijven thuis bij verkoudheids- of griepklachten. 

Meer informatie rondom richtlijnen voor kwaliteitsaudiciens kunt u hier vinden.

Afspraak maken na verkoudheid?

Wanneer u 24 uur klachtenvrij bent, mag u weer een afspraak maken.

Wat als mijn hoortoestel defect is?

Als u hoortoestel het niet meer doet, kunt u bij ons een afspraak maken voor een check. 

Mijn winkel is plotseling gesloten

Wij verzoeken u even contact met ons op te nemen via 0800 0200 159. Dan bespreken we samen graag een passende oplossing.

Waar kan ik de openingstijden zien?

Actuele openingstijden kunt u hier vinden. 

Kan ik nog contant betalen?

Wij verzoeken u tijdelijk alleen met PIN te betalen.

Komt de Beter Horen audicien nog bij mij thuis?

Onze audiciens van de thuisservice doen momenteel geen hoortesten, adviesgesprekken en leveringen meer aan huis. Heeft u een defect toestel? Dan kunt u contact met ons opnemen voor een passende oplossing.

Wanneer kan ik weer bij Beter Horen terecht?

We doen er alles aan om u zo snel mogelijk weer volledig - en op een veilige manier - van dienst te kunnen zijn. Heeft u vragen, dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Brochure 'Service en onderhoud'

Klein onderhoud aan uw hoortoestel kunt u met enkele handige tips eenvoudig thuis doen. Download nu onze brochure. Wij helpen u graag op weg!

Download
Bestand: PDF
Grootte: 2.05 mb
Onderhoudstips voor uw hoortoestel Bekijk onderhoudstips

Bestel onderhoudsproducten online

Wij staan voor u klaar

Boek een gratis hoortest

Boek nu

Doe een online hoortest

Start de test

Vind een winkel in uw buurt

Zoek winkel