Goede hoorzorg. Juist nu.

Wij staan voor u klaar

In deze tijd is goed horen van groot belang. Om al het nieuws te kunnen volgen. Om uw werk te kunnen blijven doen, ook op afstand. En natuurlijk om met elkaar in contact te blijven. Goede hoorzorg is essentieel, juist nu. De overheid erkent dit. Daarom vallen we onder de essentiële zorg en blijven we open in tijden dat het land op slot gaat. We staan graag voor u klaar.

Zo doen we dat:

In alle Beter Horen winkels en servicepunten werken wij volgens de richtlijnen die door het RIVM en de overheid zijn opgesteld. En daarbij doen we nog een beetje extra.

  • Wij vragen u voor ieder bezoek een afspraak te maken. Op deze manier voorkomen we dat er veel mensen tegelijk in de winkel zijn.
  • Onze audiciens dragen een chirurgisch mondkapje tijdens de afspraak. We vragen ook u een mondkapje te dragen. Deze hebben we eventueel gratis voor u beschikbaar.
  • Tijdens uw afspraak houden wij zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.
  • We zijn erg zorgvuldig met het (extra) reinigen van onze handen en apparatuur. Ook u mag voor uw afspraak uw handen ontsmetten.
  • Wij zijn voorzichtig met fysiek contact. Daarom schudden wij bijvoorbeeld even niet uw hand.

Heeft u vragen over onze maatregelen? Bel ons dan gerust op 0800 0200 159 of bekijk hieronder onze veelgestelde vragen.

Veilig naar de audicien. Wij zorgen ervoor

Juist in deze tijd is een goed gehoor van groot belang. We nodigen u daarom van harte uit voor een vrijblijvende afspraak in onze winkel. Wij zorgen ervoor dat u veilig bij ons terecht kunt voor de beste hoorzorg.

Maak een afspraak

Veelgestelde vragen

Kan ik naar de winkel komen?

U bent van harte welkom in onze winkel. We vragen u wel even een afspraak te maken. Heeft u voor uw bezoek last van covid-gerelateerde afspraken? Dan vragen wij u om uw bezoek uit te stellen en ons voor uw afspraak op de hoogte te stellen.

Kan ik een afspraak maken na een verkoudheid?

Wanneer u 24 uur klachtenvrij bent, mag u weer een afspraak maken.

Mijn winkel is plotseling gesloten

Wij verzoeken u even contact met ons op te nemen via 0800 0200 159. Dan bespreken we samen graag een passende oplossing.

Waar kan ik de openingstijden zien?

Actuele openingstijden kunt u hier vinden. 

Kan ik nog contant betalen?

Wij verzoeken u tijdelijk alleen met PIN te betalen.

Komt de Beter Horen audicien nog bij mij thuis?

Ja, ook thuisbezoeken doen wij op een zo veilig mogelijke manier. Misschien kunnen we u over de telefoon ook al wel helpen? Bel ons gerust gratis op 0800 0200 159.

Heeft u onderhoudsproducten of batterijen nodig? Die kunt u bij ons ook gewoon online bestellen. Wel zo makkelijk!

Kan ik langskomen voor een hoortest?

Ja, u bent van harte welkom voor een hoortest. Maak hiervoor even een afspraak via 0800 0200 159 of via onze online boeking.

Welke veiligheidsmaatregelen nemen jullie?

Wij houden ons strikt aan de veiligheidsvoorschiften van de overheid en het RIVM. Bekijk het Protocol Veilige Hoorzorg om te ontdekken wat dit precies inhoudt voor onze werkwijze in de winkel.

Hoe zit het met het dragen van mondkapjes?

Onze audiciens dragen altijd een chirurgisch mondkapje tijdens de afspraak. Hierin volgen wij de richtlijnen voor de hoorbranche. Wij vragen ook u een mondkapje te dragen tijdens uw afspraak. Deze hebben we eventueel voor u beschikbaar en natuurlijk helpen we u graag deze op de juiste manier om te doen.

Vervelend? Dat kan het even zijn. We weten dat mondkapjes het bijvoorbeeld lastig maken om te liplezen. Omdat we u graag zo veilig mogelijk van dienst zijn, houden we ons toch strikt aan de richtlijnen. We zijn ervan overtuigd dat we u evengoed de beste kwaliteit service kunnen verlenen.

Waarom zijn jullie open tijdens de lockdown?

Een goed gehoor is van groot belang. En zeker in tijden als deze, waarin de verschillende communicaties elkaar in hoog tempo opvolgen en we veel op afstand werken. Tel daarbij op dat we veelvuldig een mondkapje dragen, waardoor het soms best moeilijk is alles goed te kunnen volgen.  Ook de overheid ziet het belang van een goed gehoor. Daarom is ons audicienswerk aangemerkt als essentiële  zorg.

Wij zijn daarom vooral voor ú geopend. Komt u er - bijvoorbeeld door de huidige maatregelen - achter dat uw gehoor u wat in de steek laat? Neem dan gerust contact met ons op, juist nu.

Ontdek onze Vast & Beter-bandjes

Mondkapje af, hoortoestellen kwijt? Niet met ons Vast & Beter-bandje. Dankzij dit verlengstukje hoeft u uw mondkapje niet langer achter uw oren te bevestigen. U krijgt een gratis bandje bij een bestelling in de webshop of na uw afspraak in de winkel.

Kunnen jullie ook op afstand helpen?

Misschien vindt u een winkelbezoek ondanks alle maatregelen toch even spannend. Dat geeft niets. Ook op afstand staan we voor u klaar om u te helpen en u de beste service te bieden. Bekijk hieronder hoe we dit doen.

Zorg op afstand

Heeft een vraag over (uw) hoortoestellen of bent u op zoek naar advies op tips? Met Zorg op Afstand kunt u direct (video)bellen met één van onze audiciens.

Bel ons

Onze medewekers helpen u graag met al uw vragen. U kunt ons ook bellen om een afspraak te maken of voor hulp met een bestelling. Dit doet u op 0800 0200 159.

Schrijf ons

Ook via ons contactformulier kunt u uw vraag of verzoek kwijt. We beantwoorden u dan zo snel mogelijk op uw mailadres. Sneller antwoord? Stuur ons een chatbericht!

Ontdek onze webshop

Bestel uw (onderhouds)producten veilig, gemakkelijk én snel. Ontdek het aanbod in onze webshop.

Dagelijks onderhoud van uw hoortoestellen

Wij geven u graag wat tips

Wist u dat u veel onderhoud aan uw hoortoestellen zelf kunt doen? Natuurlijk helpen we u graag op weg met wat handige tips en instructies. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

Schrijf u in

Wij staan voor u klaar

Boek een gratis hoortest

Boek nu

Doe een online hoortest

Start de test

Vind een winkel in uw buurt

Zoek winkel