Iemand helpen om zelf de voordelen van een hoortoestel te ervaren? Nodig een vriend of kennis uit voor een gratis proefperiode bij Beter Horen en ontvang allebei een cadeaubon ter waarde van €50,-*!
Wie nodigt u uit?
Boek uw gratis hoortest via onderstaande knop.
Ik wil iemand uitnodigen:
Ik heb een uitnodiging ontvangen:
Belangrijke informatie:
1. Algemeen
1.1 Toepasselijkheid
1.1.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op de Beter Horen actie “Samen Beter Horen”, hierna te noemen: ‘Actie’. De Actie wordt georganiseerd door Beter Horen gevestigd aan Vliegend Hertlaan 85, 3526 KT Utrecht ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nr. 09059657
2. De actie
2.1 De actie “Samen Beter Horen” is een actie voor klanten met een klantnummer bij Beter Horen, om nieuwe klanten aan te dragen.
2.2 Als via de actie een nieuwe klant bij Beter Horen vrijblijvend een proefperiode begint, dan ontvangt zowel de bestaande Beter Horen klant als de nieuwe klant een cadeaubon t.w.v. €50.
2.3 Uiterlijk 4 weken na het starten van de proefperiode zullen beide klanten een email ontvangen van het cadeaubon platform.
2.4 De nieuw aangebrachte klant mag nog niet bekend zijn in het klantenbestand van Beter Horen.
2.5 De nieuw aangebrachte klant maakt in de winkel duidelijk dat hij is aangedragen door een bestaande klant voordat hij/zij een proefperiode begint.
2.6 Het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht in aanmerking te komen voor deze actie.
2.7 De looptijd van deze actie is t/m 31 december 2026. De vrijblijvende proefperiode moet voor deze datum plaatsvinden.
2.8 De bestaande klant mag maximaal 5 klanten aandragen voor 31 december 2026.
2.9 Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het e-mailadres correct is geregistreerd. Beter Horen kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor gemiste communicatie als gevolg van onjuist ingevoerde contactgegevens.
3. Akkoordverklaring
Door deelname aan de Actie accepteert de deelnemer automatisch de Actievoorwaarden. Beter Horen behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden voor deelname op ieder willekeurig moment te wijzigen of te stoppen.
4. Vragen en klachten
4.1.1 Tijdens de Actieperiode kunnen klanten opmerkingen en/of klachten over deze actie en actievoorwaarden kenbaar maken door een e-mail te sturen aan klantenservice@beterhoren.nl onder vermelding van naam, e-mailadres en telefoon- nummer. Beter Horen zal vervolgens contact met de klant opnemen.
Met meer dan 200 winkels en servicepunten verspreid over heel Nederland is Beter Horen nooit ver weg