hoortoestellen en hooraccessoires

(Online) bestellen van hulpmiddelen en accessoires

Bestellen van hulpmiddelen en accessoires

Een hoortoestel kunt u bij Beter Horen niet online kopen. Dit is nu eenmaal maatwerk. Hiervoor bent u van harte welkom in onze winkel, waar onze audicien u graag verder helpt.

Oordoppen, batterijen en hulpmiddelen voor uw hoortoestel kunt u wel via deze website of telefonisch bestellen.

Bestellen via deze website

Bestel via deze website uw gewenste product(en). Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u uw product(en) binnen 2 dagen in huis, mits het voorradig is. U betaalt na ontvangst via acceptgiro.
 

Telefonisch bestellen

Bestelt u liever telefonisch? Dat kan natuurlijk ook. Bel gratis onze Klantenservice: 0800 - 0200 159 Elke werkdag tussen 08.30 uur en 17.30 uur bereikbaar.
 

Betaling

Betaling van uw bestelling vindt achteraf plaats per acceptgiro. U hoeft vooraf niets over te maken.
 

Levertijd

Als u voor 13.00 uur bestelt, dan wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden, mits het product voorradig is. Afhankelijk van de post, ontvangt u uw bestelling binnen 2 dagen in huis.
 

Verzendkosten

De verzendkosten voor batterijen en gehoorbescherming zijn € 1,95. Als u meerdere artikelen bestelt, zullen wij zendingen combineren en zoveel mogelijk artikelen in 1 doos verpakken. U betaalt altijd maar 1 keer verzendkosten. Als de bestelling niet door de brievenbus past, dan zijn de verzendkosten €4,95. Een verzending naar België kost €2,95, voor brievenbuspost.
 

Bezorging

Voor de bezorging van uw bestelling werkt Beter Horen samen met TNT. Er wordt bij u thuis bezorgd, of op een ander adres. Dit kunt u zelf aangeven. Bestellingen die niet door de brievenbus passen, volgen we via track & trace. Zo kunnen we u altijd informeren over de status. Wanneer u op de dag van bezorging niet thuis bent, biedt TNT uw bestelling de volgende dag nog een keer aan. Bij geen gehoor gaat uw pakket dan naar het dichtstbijzijnde TNT-verkooppunt. Daar kunt u het ophalen. U krijgt hiervan uiteraard bericht. Vergeet uw legitimatiebewijs niet.
 

Annuleren

We leveren producten direct uit voorraad. Het is daardoor niet mogelijk uw bestelling te annuleren. Wel kunt u artikelen eventueel retourneren na ontvangst.
 

Zorgvergoeding

Uw zorgverzekering vergoedt in sommige gevallen (een deel van) de aanschafkosten van hooraccessoires en hulpmiddelen. Informeer bij uw zorgverzekeraar naar de voorwaarden. U bent natuurlijk ook welkom bij Beter Horen, we zoeken het graag voor u uit. Kom naar de winkel of bel gratis onze Klantenservice: 0800 - 0200 159.
 

Niet tevreden?

Heeft u een klacht over uw bestelling? Laat het ons dan weten. U kunt ons bereiken via e-mail: onlineklantenservice@amplifon.com of telefoon: 0800 – 0200 159 (ma-vrij van 09.00 tot 17.30 uur). Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een terugkoppeling op uw klacht hetzij per mail hetzij per telefoon. Uiteraard streven wij er ook naar om uw klacht in 3 werkdagen op te lossen. Lees hier meer over onze klachtenprocedure.