Maatwerk begint bij Beter Horen


Persoonlijke aandacht en eerlijk advies

Elk gehoor is weer anders. Daarom staat individuele zorg bij Beter Horen centraal. Aarzel niet om vragen te stellen en vertel ons in welke situaties er sprake is van gehoorverlies. Alleen dan kan onze audicien goed adviseren over de juiste aanpak.
 

Net zolang tot we 100% tevreden zijn

We zeggen het meteen maar eerlijk: het gehoor van uw partner, vader of moeder wordt niet meer zoals het ooit was. Maar het wordt wél beter. Onze audicien zoekt net zolang naar een oplossing tot iedereen tevreden is. Daarbij is het prettig te weten dat Beter Horen uitsluitend hoortoestellen van A-merken biedt. Inclusief de meest geavanceerde modellen van dit moment.
 

Maatwerk is inbegrepen bij de prijs

Een hoortoestel dat we bestellen, is nog niet af als het in de winkel arriveert. De audicien moet het eerst aanmeten, vervolgens de geluiden afstemmen op de persoonlijke wensen en van tijd tot tijd opnieuw bijstellen. Van de eerste hoortest tot en met de meest complete nazorg: bij Beter Horen is het allemaal bij de prijs inbegrepen.
 

5 jaar lang service en nazorg

Bij Beter Horen zijn service en nazorg de eerste 5 jaar inbegrepen. Klanten komen dus nooit voor financiële verrassingen te staan. De jaarlijkse controle en onderhoudsbeurt zijn bij ons gratis. Zo doen we er alles aan om het hoortoestel in topconditie te houden.
 

Persoonlijke ervaringen van klanten

Wij begrijpen heel goed dat het lastig is om de eerste stap te zetten. Maar achteraf zegt bijna iedereen: had ik het maar eerder gedaan. Want vaak gaat er een nieuwe wereld open voor wie ineens weer beter kan horen. Dat blijkt ook uit de verhalen van onze klanten. Zij vertellen openhartig over hun ervaringen. Inspirerend voor slechthorenden en betrokkenen!