06 april 2017
Rubriek Gehoor

Slechthorende jongeren jagen hun dromen na

De openheid van Marie-Laure (16 jaar), het optimisme van David (21), de passie van Bianca (35) en het doorzettingsvermogen van Max (28): dát valt op aan de slechthorende jongeren die Stan van Kesteren interviewde voor zijn mini-documentaire ‘Slechthorend. Nou en?!’

06 april 2017
Rubriek Gehoor
Lees meer
Terug

Gratis nazorg ook op vakantie

 Blog van Beter Horen audicien Martin de Jong
11 mei 2017
Rubriek Martin de Jong

Gratis nazorg, ook op vakantie

U wilt natuurlijk dat uw hoortoestel altijd goed werkt. Regelmatig onderhoud en service zijn daarom belangrijk. Bij ons is deze nazorg voor vijf jaar inbegrepen. We helpen in de zomermaanden in onze winkel ook veel klanten van Beter Horen winkels in andere plaatsen. Mensen die op vakantie waren bij ons in de buurt.

Onderhoud van hoortoestellen

Veel klanten maken graag een fietstocht. Door het warme weer zweet je meer, ook in je oren! Dat kan ongemak veroorzaken bij het dragen van een hoortoestel. Ook kunnen hoortoestellen nog wel eens een storing geven door het fietsen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet als je ver van huis bent. Gelukkig is er, in Nederland, altijd een Beter Horen-winkel in de buurt.

 

Onze klanten komen iedere zomer overal vandaan. Onder het genot van een kopje koffie maken mijn medewerkers en ik heel wat toestellen schoon. Ook verhelpen we storingen zodat alle vakantiegangers daarna weer lekker op de fiets verder kunnen. Soms geven we ze zelfs een toeristische tip geven. Zo heerst er ´s zomers ook bij ons een echte vakantiestemming in de winkel.

Gratis nazorg is inbegrepen

Het is erg prettig om mensen snel en goed te kunnen helpen. Uiteraard kosteloos, want zo doen we dat bij Beter Horen. Het mooiste compliment dat we hierover kregen, kwam van een man uit Amsterdam die enigszins ontredderd bij ons binnenkwam. Hij was die ochtend aan een tocht van 60 kilometer begonnen, maar moest al snel afstappen. Zijn hoortoestel gaf zoveel ruis dat het fietstochtje een beproeving werd. Het was die dag perfect windstil, dus aan de wind kon het niet liggen.

Ik bekeek zijn toestel en zag direct waar de ruis vandaan kwam. Na een goede schoonmaakbeurt van het hoortoestel, werkte alles weer als vanouds. Voordat de Amsterdammer zijn weg vervolgde zei hij: ”Ik ervaar nu direct wat gratis nazorg betekent”.

Nazorg en service

Advisering en begeleiding zijn vaste onderdelen van de nazorg door audiciens. De audicien is een adviseur waar klanten altijd terecht kunnen. Ook het bijstellen van een hoortoestel hoort bij gratis nazorg. Zoals eventueel bijstellen op het veranderende gehoor of op andere luistersituaties. Elk jaar is er een gratis ‘APK servicebeurt’ voor de hoortoestellen van onze klanten. Ook onderhoud hoort bij nazorg, zoals het vervangen van slangetjes en filters waar nodig.

En zo is het bij Beter Horen. Gratis nazorg voor al onze klanten, waar u ook bent in Nederland!

11 mei 2017